-
Hoe kan ik reserveren?
Dit kan op verschillende manieren:
- telefonisch op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur: tel. 020-3462020
- via het online formulier op de website bij de pagina reserveren
- via e-mail: gast-huis@nki.nl
- of loop even binnen bij het Gasthuis
-
Hoe ver van tevoren moet ik reserveren?
Zodra u een datum voor een bezoek aan het ziekenhuis heeft doorgekregen van de planning is het verstandig meteen een kamer te reserveren. Mocht de datum wijzigen dan kunt u de reservering kosteloos annuleren of wijzigen. Mochten wij volgeboekt zijn, dan noteren wij uw aanvraag op de wachtlijst. Mochten wij dan een annulering ontvangen, dan boeken wij vanaf de wachtlijst een kamer voor u in het Gasthuis. Als er in het Gasthuis geen plaats is, dan kunnen wij voor u als u daar prijs op stelt, een betaalbare hotelkamer in de buurt van het ziekenhuis proberen te reserveren. Wij werken samen met enkele 4 sterren hotels in de buurt die voor ons hun prijzen laten zakken. Neem dus altijd contact met ons op!
-
Hoeveel kost het verblijf?
Een overnachting in het Gasthuis kost € 45,00 voor 1 of 2 personen. Een eventueel bij te plaatsen 3e bed kost € 10,00 per overnachting. De afspraak is dat u bij vertrek zelf de kamer schoonmaakt en de bedden afhaalt. Mocht u de kamer willen laten schoonmaken dan vragen wij daar € 25,- voor (inclusief het laten afhalen van de bedden). Mocht onze prijsstelling een probleem voor u zijn, dan vinden wij daar een oplossing voor. U kunt hierover contact opnemen met de manager Joleen van den Biesen op nummer 020-3462020 of via de mail j.vd.biesen@nki.nl .
Wij streven vanuit het oogpunt van veiligheid naar een cashloze organisatie. Wij verzoeken u daarom vriendelijk uitsluitend met de PIN/bankkaart of met een creditcard (VISA of Mastercard) te betalen.
-
Waar kan ik parkeren en wat zijn de kosten?
U kunt parkeren in de parkeergarage van het ziekenhuis (adres voor navigatie: Louwesweg 12, Amsterdam). Bij vertrek kunt u, als u langer dan 4 uur geparkeerd heeft, uw parkeerkaart bij de receptie van het AvL laten omzetten naar een vast kortingstarief van € 9,60. Als u tussentijds de garage verlaat, gaat het tarief opnieuw in. Gasten met een invalidekaart kunnen gratis parkeren op de begane grond aan weerszijden van de parkeergarage buiten op de begane grond.
-
Wat zijn de afspraken over het zelf schoonmaken van mijn kamer?
Gasten houden zelf hun kamer op orde tijdens hun verblijf. We vragen u om op de dag van vertrek de bedden af te halen en de kamer schoon achter te laten. Schoonmaakmiddelen treft u aan in de badkamer en op elke verdieping staat in de gangkast een Swiffer en een stofzuiger. Het beddengoed kunt u op de begane grond in de wasmand doen. De vrijwilligers zorgen ervoor dat de kamers dan weer klaar gemaakt worden voor de volgende gasten. Op deze manier houden we met elkaar de kosten zo laag mogelijk. Mocht u het schoonmaken willen uitbesteden, dan kan dat tegen een tarief van € 25,-. Wij vragen dan hiervoor een medewerker van het schoonmaakbedrijf.