Faq

Op deze FAQ ofwel veelgestelde vragen pagina proberen wij zoveel mogelijk vragen te beantwoorden over de meest uiteenlopende onderwerpen. Als uw vraag hier niet bij staat dan verzoeken we u contact met ons op te nemen.

  1. 1. Hoe kan ik reserveren?
    • Telefonisch op werkdagen tussen 9.00 en 16.00uur bij het management: tel. 020-3462020
    • Via het online formulier op de website
    • Via e-mail: gast-huis@nki.nl
    • Of loop even binnen bij het Gasthuis
  2. 2. Hoe ver van tevoren moet ik reserveren?

    Zodra u een datum heeft is het verstandig meteen een kamer te reserveren. Mocht de datum wijzigen dan kunt u dit kosteloos annuleren of wijzigen. Als u een week van tevoren reserveert is er meestal nog plek. Maar soms ook op de dag zelf.  Als er in het Gasthuis geen plaats is dan kunnen we u een alternatief adres aanbieden. Neem dus altijd contact met ons op!

  3. 3. Hoeveel kost het verblijf?

    2017: Voor het verblijf wordt € 45,- per kamer, per nacht in rekening gebracht. Deze bijdrage wordt soms deels of volledig vergoed door de zorgverzekeraars vanuit de aanvullende verzekeringen. Vraagt u naar de mogelijkheden indien uw zorgverzekeraar het verblijf niet vergoed.  Er kunnen 2 personen op een kamer. Voor een derde persoon wordt € 10 extra per nacht in rekening gebracht.

    2018: Met ingang van 2018 hanteren wij een eenheidskamer-prijs van € 40,00 per overnachting voor 1 of 2 personen.

    Wij streven vanuit het oogpunt van veiligheid naar een cashloze organisatie. Wij verzoeken u vriendelijk uitsluitend met de PIN te betalen.

  4. 4. Waar kan ik parkeren en wat zijn de kosten?

    U kunt parkeren in de parkeergarage van het ziekenhuis. Bij vertrek kunt u uw parkeerkaart bij de receptie van het AvL laten omzetten naar het € 6,50 kortingstarief. Het parkeren tijdens uw gehele verblijf kost dus € 6,50. Gasten met een invalidekaart kunnen gratis parkeren. Overige gebruikers betalen het normale tarief tot een maximum van € 14,- per dag.

  5. 5. Wat zijn de afspraken over het schoonmaken van mijn kamer?

    Gasten houden zelf hun kamer tijdens hun verblijf op orde. Op de dag van vertrek maken de gasten zelf hun kamer schoon en halen ze de bedden af. Schoonmaakmiddelen treft u hiervoor aan in de badkamer en op elke verdieping staat in de gangkast een stofzuiger. Het beddengoed kan op de begane grond bij de waskamer ingeleverd worden. De vrijwilligers zorgen ervoor dat de kamers dan weer klaar gemaakt worden voor de volgende gasten. Op deze manier houden we met z’n allen de kosten zo laag mogelijk.

  6. 6. Wat moet ik allemaal meenemen?

    Handdoeken en beddengoed zijn aanwezig. Het Gasthuis serveert geen eten dus het is handig om boodschappen mee te nemen. U krijgt hiervoor een kastje in de keuken en een plank in de koelkast. Koffie en thee stelt het Gasthuis gratis beschikbaar. De keuken is van alle gemakken voorzien: 3 kookunits, oven/magnetrons, vriezer en alle keukenbenodigheden. Het is ook mogelijk om in het Antoni van Leeuwenhoek, in het Slotervaart ziekenhuis of in de buurt iets te eten.

  7. 7. Is er WIFI in huis?

    U kunt in het Gasthuis gebruik maken van de gratis WIFI verbinding van het ziekenhuis. Er is ook een computer voor algemeen gebruik.

  8. 8. Moet ik een tweepersoonskamer delen met een vreemde?

    U krijgt een eigen kamer met badkamer.

  9. 9. Zijn er winkels en restaurants in de buurt?

    Het Sierplein is op 10 minuten loopafstand. Hier zijn diverse supermarkten, een bakker, groentewinkel, apotheek en ook restaurantjes.

  10. 10. Kan ik mijn huisdier meenemen?

    Huisdieren zijn niet toegestaan in het Gasthuis.

Het Gasthuis in Beeld

Kamer reserveren?

Als u een kamer wenst te reserveren dan gebruikt u daarvoor het RESERVERINGSFORMULIER of bel met 020 - 346 20 20.